Bolagret

Vi har en hall som är ganska liten och trång, så vi har ganska så lite förvaringsplats. Jag kikade in på Bolagret för att hitta lite saker som jag sett på tidigare. De har ganska få fina och roliga saker där tycker jag. Jag tror minsann att jag snart måste inom där och ögonshoppa lite och vem vet, kanske jag investerar i något också. Det brukar bli att jag bara ska titta, men det är nästan alltid något som får följa med hem också :)
Tyvärr är det inte så ofta jag ramlar inom där, men nu får jag nog ta mig i kragen och köra dit. Någon som vill hänga på ;)

Vad gillar ni Bolagret?

Här är lite entréinspiration för den som vill :)

Entré och hall

(Eget kollage med bilder från Bolagret)




 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Finns mycket snygga saker där :)

2008-12-10 @ 22:27:19
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag tycker de har mest skit där ha ha!!

Affären e så rörig på väla i Helsingborg så det kanske därför man inte hittar något som är något ha ha!! Hängde du med!!



Kram Sarah

2008-12-14 @ 23:23:24
URL: http://axehult.blogg.se/
Postat av: Mari

Tyvärr så blev min erfarenhet av deras nätbutik inget vidare men sen har jag varit i affärer några ggr och det är ganska ok. Hatthyllan den vita och svart har jag gjort en själv likadan, billigare och så kul att fixa själv. Fast visst har Bolagret mycket snygg absolut värt att kolla!



Ha en bra kväll!!



Trevlig blogg du har!!!

2009-02-13 @ 21:48:18
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Skriv gärna en liten rad till mig, så blir jag så glad (o:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva:

Trackback
RSS 2.0