Grafiskt Personnummer

Här är kanske ett julklappstips för den som vill ha något personligt. Inne på Grafiskt Personnummer kan man skapa en affisch med sitt eget personnummer. Du kan själv prova att se hur din personliga affisch ser ut genom att klicka här!
Visst är det roligt att bara prova lite.
Gör en tavla med din bröllopsdag eller barnens födelsedagar.

Vad tycker du om affischerna? Jag tycker de är roliga och min sambo gillade definitivt sitt personnummer :)

Här kommer lite bilder som är lånade från sidan






(Bilder från Grafiskt Personnummer)



Kommentarer
Postat av: Sarah

Det där va ju faktiskt en urläcker grej att ha hemma på väggen hemma.



Gick in och testade på deras hemsida och bilderna blev faktiskt till min belåtenhet. :-)

Tänk va folk kan komma på saker idag för att sälja.



Men detta va lite annorlunda och himla roligt och snacka inte om att den är personlig!!

2008-12-09 @ 12:57:37
URL: http://axehult.blogg.se/

Skriv gärna en liten rad till mig, så blir jag så glad (o:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva:

Trackback
RSS 2.0