Herstals vackra glaskulor

Jag tror jag har fallit för Herstals fina glaskulor. De är dekorativa och så lyser de upp också. Inne glaskulorna finns små lampor som ger ett vackert mysljus. Tänk att pynta sin gran med några såna kulor. Lite försiktig kanske man får vara om man har små barn hemma och som gillar att dra i allt som sitter i granen.

Det verkar så enkelt och smidigt med dessa lampor, bara hänga upp den och så sätta i sladden i väggen. Vad gillar du denna dekorationen? De finns i flera färger.

Här nedan kommer lite bilder från Herstal och Frapp:







(Bilder från Herstal)



(Bild från Frapp)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh! De är superfina. Vi har tänkt köpa nya kulor i år. Jag vill ha såna här. Jag gillar dessa. Herstal är väl ett bra märke? Har du någon erfarenhet av deras saker?

2008-12-03 @ 18:01:09
Postat av: Maddie

Hej Sanna!

Javisst är de fina de här grankulorna. Jag har inte själv dessa, men jag har andra saker från Herstal och det är bl. a. två vägglampor och de är verkligen bra. Jag rekommenderar Herstal.

Tack för din kommentar :)

2008-12-03 @ 19:40:05
URL: http://rummetimitten.blogg.se/

Skriv gärna en liten rad till mig, så blir jag så glad (o:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva:

Trackback
RSS 2.0