Hommage, Kivi och lite annat

Visst är det mysigt med stearinljus och lyktor. Jag har fastnat lite för de här ljusstakarna och lyktorna. Hommage är nog min favorit just nu. Den kan man bygga och förändra efter hand. Man kan ha den solo och som ett helt gäng :)
Koziols hemsida finns dessa ljusstakar i flera olika färger. Jag tror jag ändå helst hade velat den i vit. Mycket som är vit nuförtiden, men det är enkelt att ha med vitt att göra. Man kan kombinera det med så många andra färger och är väldigt användbart.
Kivi är också jättefina, fint att blanda flera olika färger.

Är det någon du tycker speciellt mycket om?





(Egna kollage med bilder: Designonline och Bluebox)

Kommentarer
Postat av: Malou

Kivi har jag. Jag fick några av min syster när jag fyllde år. Jag önskar mig fler nu till jul :)

2008-12-01 @ 15:53:11
Postat av: Annette

Jag tycker ljusstaken fire är så fin. Ska nog skriva upp den på min önskelista :-)



Kram Annette

2008-12-02 @ 20:35:40
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Mari

Tror jag ska börja köpa koziol och börja bygga....

Superläckert.



//Mari

2008-12-07 @ 16:30:57
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Skriv gärna en liten rad till mig, så blir jag så glad (o:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva:

Trackback
RSS 2.0