Pikant - Taklampa

Denna lampan tycker jag är så mysig. Något som är häftigt med den är ju att den finns i många olika färger. Pikant finns att köpa på flera ställen, men det var på Elbutik.se som jag såg alla färger på en gång för första gången!
Den finns att få i två storlekar och än en gång så ser jag dessa hänga i en grupp med tre lampor i olika hönd. Kanske alla i samma färg eller varför inte ton i ton?

Denna lampan finns också som golvlampa och den finns bl a på EM. Personligen tycker jag bättre om taklampan :) Men blir nog inte att jag köper den, har sikte på en annan lampa just nu ;)



(Bilder från Elbutik.se)


(Bild från EM)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det skulle nog bli snyggt med flera i en grupp.

Och ton i ton.. Snyggt även att blanda storlekarna lite också :)

Ha en bra 2:a advent

2008-12-07 @ 10:52:16
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Mari

Den lampan såg jag för halva priset i en lampaaffär idag. Gillar den oxå jättemycket men har lampförbud (host, host) vi får se hur det går med den saken. Har lampor så jag kan gödsla med dem.



Kul att du tittade in i min blogg, nu ska jag utforska din!!



Ha en fortsatt dag/kväll!!/Mari

2008-12-07 @ 16:28:59
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Skriv gärna en liten rad till mig, så blir jag så glad (o:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva:

Trackback
RSS 2.0