Sagaform - Ylva Olsson

Jag känner mig så tjatig, men Sagaform fastnade lite i mitt huvud efter förra Sagaforminlägget :)
För visst är de här skålarna tuffa. Det är Ylva Olsson som har designat dem. Julstämningen är på topp med dessa söta skålar. Hade sett fint ut på sideboardet eller soffbordet. Ekorren är ju lite rolig eftersom den har en "vägg" i sin skål och man kan lägga upp olika sorter och på så viss markera kroppen och svansen på den lilla varelsen.
Jag tycker nog bäst om ekorren och julbocken. Dessa saker kan man bland annat beställa på nätet genom InHouse Design. De har ett enormt sortiment på Sagaforms produkter, så det är bara att kika in där och titta runt lite.

Vilken skulle du vilja ha? Ingen? En eller alla?








(Egna kollage med bilder från InHouse Design)





Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag skulle absolut välja alla, men skulle jag vara tvungen att välja skulle jag tagit grisen om jag får godiset till som är i den då jag bara älskar Engelsk lakriskonfekt.



Men visst är de lite roliga att sätta fram och dekorera med.



Ha en bra dag i morgon!!



Kram Sarah

2008-12-09 @ 21:52:37
URL: http://axehult.blogg.se/
Postat av: Angelica

Instämmer med Sarah :) Självklart skulle jag välja allihop...

Jättesnygga.. gör inget om du har snöat in på Sagaform de har mycket fina skaer :)

2008-12-09 @ 22:17:34
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Martina

Ekorren köpte jag till svärföräldrarna när vi var där på middag för någon helg sedan!

2008-12-13 @ 11:43:12
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Skriv gärna en liten rad till mig, så blir jag så glad (o:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva:

Trackback
RSS 2.0