Bryssel XXL

Jag har lust med en ny soffa. EM har en soffa som heter Bryssel och den ser skön ut tycker jag. jag skulle vilja ha den i mörkgrå färg så det bryter lite mot alla mina vita möbler. Jag gillar att den är bred och stor, så jag får plats med min lilla familj :)
Jag skulle vilja ha den modellen som heter Bryssel XXL. Har du någon erfarenhet av den soffan? Skriv gärna en kommentar eller maila mig.

Bordet gillar jag också, men jag har redan ett bord just nu som jag vill ha några år till :)

Kuddar är mysigt att ha! Jag syr gärna lite själv, fastän jag är rätt kass på det. Fast det har inte hindrat mig från att sy lite själv. Så länge det bara är raka sömmar så kan jag nog :)

För att det inte ska bli för blekt hemma, så kompletterar jag gärna med färg i rummen. Gärna på gardiner eller som jag nämnde -  lite soffkuddar!


(Eget kollage med bilder från EM)




Kommentarer

Skriv gärna en liten rad till mig, så blir jag så glad (o:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva:

Trackback
RSS 2.0