Iittala - Tris

Vad gillar du Iittalas lyktor som heter Tris? Jag gillar verkligen färgerna och formen är också härlig. Mjuka i sin design. De här ljuslyktorna är designade av  Alfredo Häberli.
Jag var i stan häromdagen med min mamma och försökte se om jag kunde hitta dessa skapelser, men icke! Inte för att jag tänkt köpa dem, men mer för att se dem på riktigt. Däremot hittade jag flera andra prylar från Iittala.

Vilken färg skulle du välja om du skulle få några stycken? Olika färger eller köra en färg?








(Bilder från Iittala)

Kommentarer
Postat av: maria

gillar din blogg, men undrade vart du hittat den där plastkupan som man kan sitta på som finns i din header? /Maria

2009-07-13 @ 11:25:44
Postat av: Maddie

Hej

Jag har hittat stolen på denna sidan



http://www.finnishdesignshop.com/bubble-chair-p-411.html?language=en&country=72

2009-07-13 @ 11:42:27

Skriv gärna en liten rad till mig, så blir jag så glad (o:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva:

Trackback
RSS 2.0